Ofte stilte spørsmål

 

Spørsmål om bestilling på nettsiden

Kan jeg bestille uten en konto?

Nei, du kan ikke bestille uten å lage en kundekonto. 

Les mer...Vis mindre...

Hvordan legger jeg inn en bestilling?

Å bestille varer på nett er ikke alltid like enkelt! Her er en kort guide til hele prosessen fra start til slutt.

 

  • Finn produktet du ønsker å kjøpe. Velg antall enheter du ønsker å bestille med + og - knappen, og klikk på “legg til i handlekurv”.
     
  • Fyll eventuelt opp den digitale handlekurven din med de andre varene du ønsker å bestille.
     
  • Når du er klar for å legge inn bestillingen din, klikker du på knappen “til kassen” i det øvre høyre hjørnet.
     
  • Kikk over handlekurven din og dobbeltsjekk at varene du har valgt er korrekte.
     
  • Bla deg ned og klikk på pilen ved siden av “Generelle Vilkår” for å lese gjennom personvernerklæringen vår. Klikk på boksen ved siden av “Generelle Vilkår” for å godta vilkårene våre.
     
  • For å gjøre bestillinger hos oss er du nødt til å ha en kundekonto. Dersom du har bestilt fra oss før, kan du logge inn på kontoen. Hvis ikke klikker du på “Ny kunde” for å opprette en ny konto.
     
  • Velg betalingsmetode, fyll inn informasjonen, og velg “send bestilling”
     
  • Din valgte betalingsmetode vil videresende deg til betalingsmetodens verifiseringsmetode.
     
  • Etter du har verifisert betalingen, skal bestillingen være lagt inn. Du vil snart motta en ordrebekreftelse på e-postadressen du la inn da du bestilte. Dersom du ikke mottar ordrebekreftelsen din bør du sjekke spam-kontoen din. 
les merVis mindre...

Kan jeg endre eller kansellere en bestilling?

Du kan når som helst logge deg inn på somsenteret.no og følge ordren din. Når varene sendes fra oss vil de få status "Sendt" i ordrehistorikken. Inntil da vil det kun stå "Åpen". Du kan selv slette varer på ordren dersom produktet ikke er sendt, eller kansellere hele ordren dersom ordren står som "Åpen".

 

Du kan også ta kontakt med oss for spørsmål, eller andre henvendelser. Husk å ha ordrenummeret for hånden.

Les mer...Vis mindre...

Når kommer utsolgte varer tilbake på lager?

Vi bestiller varer regelmessig, og jobber for tiden med å bygge opp et solid varelager slik at du som kunde alltid skal få tak i varene du ønsker. I noen tilfeller vil likevel enklete varer bli utolgt. Når disse varene kommer inn igjen er avhengig av hvor pruduktene sendes fra, i tillegg til kapasitet og tilgjengelighet hos levrandørene, fraktselskapene og oss.

 

Selv om vi gjerne vil informere om når produkter kommer inn igjen på lager har dette vist seg å være vanskelig. Enklete leverandører gir ikke fra seg denne informasjonen, og andre ganger stemmer ikke det vi får oppgitt. Alle datoer, eller dager til levering (som oppgis på vår nettside eller i butikk) er derfor kun veiledenede.

 

Du kan når som helst ta kontakt med oss for nærmere informasjon. 

Les mer...Vis mindre...

Hvis jeg ikke finner varen jeg er leter etter betyr det at den ikke finnes?

Årsaken til at du ikke lenger finner produktet du leter etter på nettsiden kan være fordi vi har fjernet det. Selv om mange produkter er å regne som stabelvarer, vil enklete produkter gå ut av produksjon, og derfor fjernes fra vårt sortiment når lageret er tomt. Andre ganger tar vi kun inn en begrenset beholdning, eller varer etter etterspørsel. Har du sett noe på nettsiden som du gjerne skulle hatt er det bare å ta kontakt med oss for nærmere informasjon. 

 

Har du sett noe hos noen andre som du gjerne skulle kjøpt av oss må du også gjerne ta kontakt. Vi vil selge de produktene du ønsker deg og trenger, og tar gjerne i mot innspill. 

Les mer...Vis mindre...

Hvordan benytter jeg meg av pris-match?

Hvis du finner en billigere pris et annet sted, matcher vi prisen.* Legg ved en link til produktet som er billigere i feltet “melding til salgsavdelingen” på bestillingen din. Pris (inkludert frakt og avgifter) må være lavere i den andre butikken og produktet må kunne kjøpes.
*Prismatch-tilbudet gjelder ikke varer fra DROPS.
 

Les mer...Vis mindre...